La butxaca màgica

dissabte, de gener 20, 2007

¡Cállense!

A algun veí del meu bloc o l'adjacent (ja m'agradaria saber qui ets, ja!) li van regalar el Singstar (no , nos quedan; en febrero, sí; no , no se puede reservar) , concretament la versió de la Edad de Oro del Pop Español.

Va ser per Nadal, això segur. Des de les 12 del matí del dia de Sant Esteve fins a la 1:30 del vespre (vam ser fora de casa de 13:30 a 17:30, però segur que van parar per dinar i poc més) van estar cantant (i desafinant!!!) cançons (valga la redundancia) de quan els nostres pares tenien la nostra edat. Al ritme de "A quién le importa lo que yo haga", "Mediterráneo", etc i destroçant Mecano (grrrr) em van posar el cap com un timbal.


I per què ho poso ara, així, sense més? Doncs perquè... ja hi tornen!!!


Tapones para los oídos, porfavor.

3 Comments:

  • ñeñeñe... ya será menos... mis vecinos d arriba son peores... la niña se trae amigas a kasa (pegándose unas campanas majas) y se ponen el REGGEAETON ese a todo trapo!! AHHHH!!!! solucion: dragonforce, sonata artica.. y si me apuras la banda sonora del zelda ocarina of time a todo trapo... guerra de decibelios vamos... aunke el hermanito de la vecinita tampoco se queda corto, tiene unos bongos de verdad y un piano y no los tiene precisamente como objetos decorativos...

    Anfi que fijo que tothom tenim veins molestosos.. ya sigui mitjançant sons musicals o no tan musicals...

    Venga anímense y posteen sobre sus vecinos aquí. Yo me kedao la mar d agusto xD

    By Anonymous Anònim, at 1:56 a. m.  

  • mis vecinos deven ser unos sosos xD no tengo esos problemas XD

    al mensaje de arriba: DRAGONFORCE DIOS!! XD ( tenia que decirlos )

    si necesitas ayuda xD llamame, llevo la katana, y el bate con clavos ( aix mi infancia y mis experimentos XD ) y algun que otro knunchaku y ya veras que pronto dejan de cantar XD

    un besote!

    By Anonymous Anònim, at 1:03 a. m.  

  • El nunchaku que no sea el de la Wii... que luego a ver donde encuentras tú una tienda que tenga stock para reponerlo xD

    By Blogger Artha, at 5:41 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home