La butxaca màgica

dijous, de gener 11, 2007

Un dia (Part I)

Doncs precisament un dia, quan encara estaves enfrascat amb el projecte, durant aquells dies interminables tancat a casa creant, perfilant, i composant a contrarrellotge, et vaig dir que posaria el curtmetratge al blog; tot fos perquè arribés a algunes persones més.

I jo crec que aquells qui el veieu no en sortireu decepcionats, el sr Yusep s'ho va currar i molt. El resultat el podeu veure per vosaltres mateixos. Espero que el gaudiu com ho vaig fer jo en el seu moment i he tornat a fer ara :O)

He posat la versió amb subtítols, per si de cas hi hagués algun lector insperat :OP


3 Comments:

  • Molt bo, m´encanta.

    Tant la historia com els grafics en si tenin en compte el presupost i el temps. Un 10.

    By Anonymous Anònim, at 2:29 a. m.  

  • uooo k graN!!! Acebes parlan en català!!! xDDD. I violan reclusas.. (bueno.. xos ya no es tan impresionant) xD

    Que currat! la musica xilaut quan discuteix amb la dona m'encanta XDDD.

    By Anonymous Anònim, at 11:00 a. m.  

  • Vinga, després del partit penjo la segona part. Ahir se'm va passar.

    El curro que prota fer això no us el podeu imaginar, l'editor és o era força limitadet.

    By Blogger Artha, at 9:40 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home