La butxaca màgica

dilluns, de gener 15, 2007

Owneds...

Dígase de aquellos instantes en que se ha enganchado a una persona infraganti en una situación comprometida o bien ha sido humillada, etc etc... ahora extendido a cualquier cosa que te deje descolcado.


Por 50 céntimos (conversión pesetas-euro + IPC + varios), di situaciones en las que te hayas encontrado "owned":


Per part meva la més recent és arribar a classe el divendres passat (8:30 am), cansada de la resta de la setmana i amb poca predisposició davant d'una nova assignatura on els termes sinusoide, espectograma, freqüència, etc etc tornaran a ser habituals.

-Viaje: gratis, el metro está muy caro y es sano coger la bici.
-Desayuno de emergencia: 1,70€
-Matrícula: 4,5 créditos a 14€ el crédito (cuando amigos tuyos lo están pagando a 8€) = 63€
-Que el profesor entre y de la clase en inglés... no tiene precio :O(


L'anterior aquesta va passar al Nadal, quan un company (hola David!) i jo estàvem ordenant el moble de jocs de PSP quan, de sobte, veig el Parés (a.k.a "sense seyes", veure cròniques de la CFP 2.0) desmontant el moble de jocs de GBA, que curiosament feia mitja hora havíem deixat inmaculat. Lluny de fer cap moviment brusc que pogués delatar la nostra presència, vaig fer notar que havíem de fer una maniobra d'evasió al més pur estil Metal Gear. Vam acabar donant voltes per la secció esperant que l'home marxés (segur que buscava el Pokemon: Equipo de Rescate Rojo!!!). I el Parés (& dona) que no es movia d'allà. Finalment un altre intrèpid company (pensant-se probablement que el David i jo estàvem enfeiants amb un altre tema) va anar-lo a atendre xD

Amb aquests ja són dos professors de la UPF que s'han passat per l'FNAC, ara bé, el dia que va venir el Baeza (i el meu responsable intentant entendre'l) és impagable :O)



Totalment obert a aportacions d'altres situacions "owned" ^^

2 Comments:

  • buff.. doncs el ultim owned que recordo va ser quan em van dir de mirar aquesta pagina: www.meatspin.com/

    By Anonymous Anònim, at 1:17 a. m.  

  • Ja et val... el primer que m'ha vingut al cap (desgraciàdament) és la temporada LemonParty :O(

    By Blogger Artha, at 3:04 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home