La butxaca màgica

dijous, de juliol 13, 2006

Endevina el videojoc (# 6)


Foto número 6

El joc consisteix en qui endevini el videojoc al qual correspon aquest screenshot haurà de penjar-ne unaltre al seu flog o esflog (si us plau, qui no tingui ni flog ni esflog que no respongui perquè s'acaba el joc).

La foto nº 5 la trobareu al fotolog del minilitri . Recordo les normes per a qui encerti:

1-Dir el número de foto que tens a la cadena (6+1 seria la següent)
2-Dir les normes.
3-(New!) Per tal de no monopolitzar el joc, qui hagi penjat la foto anterior no pot provar sort en aquesta ocasió

5 Comments:

  • jo no dic res que després em foten bronca xD

    By Anonymous Anònim, at 9:10 p. m.  

  • Em pots enviar un e-mail i et dic si has encertat o no, pot ser que estiguis equivocat, té certa trampa.

    By Blogger Artha, at 10:48 p. m.  

  • Vejam, que la gent no s'anima. Dues pistes:

    -No, no és el PaperBoy, on veieu la bústia? (Val després reconec que em vaig adonar que tenia una retirada).
    -Dues persones (Quimtuk i Drewen) m'han deixat anar que sembla el Sims però que no pot ser perquè sembla massa antic. Doncs bé, aquí la 2a pista: no aneu tant desencaminats.

    By Blogger Artha, at 2:02 a. m.  

  • esta tirado y hay hormigas

    By Anonymous Anònim, at 11:09 p. m.  

  • ¿Quién es el Sr Anónimo :OP?

    El de dalt de tot, després de pifiar-la dient Paper Boy i fer un treball d'investigació quan va llegir la reveladora pista dels Sims ha donat amb la resposta (i el que t'ha costat, que l'havies descartada).

    Com fa notar el Sr Anònim les formigues són per tot arreu, el joc és Sim Ant, de Will Wrigth com bé va insunuar-me l'Ivan.

    Passo a penjar la imatge que m'ha donat el bonrotllo.

    By Blogger Artha, at 11:47 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home