La butxaca màgica

dimecres, de juliol 05, 2006

Què tal si a la propera friki-party...

Fem això?





Bé, probablement aquesta cançó no, ja que a la Otaku Expression el propietari del joc es va forrar i va desbloquejar força cançons (n'hi ha una burrada!) però aquesta no estava entre elles.

Com sabran algunes persones, per exemple el minilitri i el Drewen, porto més d'una setmana planejant l'adquisició d'un Donkey Konga i un parell de bongos per riure'ns una bona estona. El problema? Com sol ser habitual: els diners. La gent es puja a la parra i el preu del pack Donkey Konga1 (el d'aquí) + Bongos no baixa dels 33 o 30, quan el 90% d'ells l'hauran comprat pel mateix preu (Carrefours i Alcampos, crec que al primer encara hi són) o en una de les increibles ofertes d'aquests supermercats a tota la península (he vist a 6, 9, 12, 15 i 18€). A més, l'oportunitat d'aconseguir DonkeyKonga + 2 bongos per 30€ es va esvair, encara que fos per una bona causa :O(

La qüestió és que vaig posar un anunci a Vandal oferint alguns jocs per a canvi i un noi estava disposat a canviar els seus Donkey Konga 2 i 3 JAP pel meu Pikmin2 + peles. El joc que vaig provar a la Otaku Expression no sé quin dels dos era, però tenia opening de Bleach, ending de Naruto, Doraemon, Mazinguer Z,... Com que aquest matí m'han trucat i em confirmen que tinc feina fins final d'any (patirem patirem al priemr trimestre) he decidit fer el canvi i comprar els bongos per 20€ al GAME. Ara mateix no puc comprar els segons bongos, entre d'altres coses perquè també hauré de comprar el Freeloader, però si es confirma una friki-party podem parlar-ho a veure.


Què us sembla??