La butxaca màgica

diumenge, de juliol 02, 2006

Especial fi de curs (Part II)



Aquí està la segona part de la col·lecció de frases mítiques dels professors. En aquesta ocasió tinc el gust de presentar-vos part de l'èlit de la secció informàtica de la Pompeu (Vol. 1)! Redoble de tambors...


** No diguis Blat si no és al sac i ben lligat **

- Les funcions de vàries variables tenen, efectivament, vàries variables.

- Què vol dir 'punt fixe'? Que no es mou.

- Val? D'acord? Està clar? Alguna pregunta? (Noooooo, no tenim cap pregunta)

- Comprar 1Kg d'arròs és una catàstrofe!! (Arròs amb tomàtiga o sense?)

- Un error a un videojocs potser no és molt important, però a altres llocs, com el Carmel, és un catàstrofe!!

- (Parlant del sistema de Mercadona a casa) Jo no vaig poder fer la compra per internet fins que vam posar WIFI i vaig poder portar el portàtil a la cuina, abans anàvem a crits amb la meva dona mentre obria la nevera per mirar què feia falta. (No sé que dir... el llapis i el paper són uns invents ancestrals molt útils, i tal...)

---------------------------

"Un enginyer no pot anar despullat" (Doncs res, tan diferents som de la resta??)

"Vull que tingueu molt clar que jo, en aquest crèdit, no explicaré res de res."


** Lladrucs humorístics: Guaus (poques classes que han donat molt de sí) **

- Un oido humano aguanta 120 db, menos el de los vascos, que aguantan el triple.

- La vida és una oscil·lació.

- Si les forces no s'anul·lessin jo trencaria la taula (The incredible Guaus)

---------------------------------

"Jo vaig a buscar bolets amb el GPS perquè com que sóc de Bsrcelona i sóc molt pijo..." (Micologia + Física)

"La trigonometria al poder!" - Enric Guaus, votante del Partido Sinusoidal Oscilante Español


** Diccionari Coloma - Català **


- Val? M'explic? (Millor no preguntis... ^^)

- Ots chort? == és cert? (Aprenent a vocalitzar)

- Un camí dirigit és un camí, però dirigit (La Coloma i el Blat van anar a la mateixa escola)

- No heu de fer cas als professors (WTF?)

-----------------------

"Si voleu xupo aquest menys (XUP!)"

"Te muntes el complexe..." - Coloma Ballester: Sexología y números complejos


**
Daniel “Margarida” Soto (No oblidis el tap per a les orelles) **

- Això no és com demanar matrimoni, allà no podreu dir "depen"

- Això és Programació III, tu véns a classe de programació III / ets d'informàtica? (x 6, cada cop que entrava algú)

- No penseu en funcions, penseu en objectes!! (tenim l'objecte florista... )

- Volem enviar flors a la nostra amiga Margarida que viu a Mallorca, com ho faríeu? (realment hi ha infinites maneres d'enviar flors cada any a aquesta pobra dona que deu estar fins als nassos del Soto??)

------------------------------------

"Algú em pot explicar de què va aquesta assignatura?"

"El temari serà: Tema 0 -que no sé si l'acabarem- ..." (Daniel Soto, acabant abans de començar)

"Depèn... De què depèn?" (Daniel Soto, no té Jarabe, però és un pal)

"Això ho penjaré a la web... Que no us ho apunteu?" (Daniel Soto, duplicant informació)

4 Comments:

  • ei, vas prometre tb en peig!!! on es?

    By Anonymous Anònim, at 3:00 p. m.  

  • A la darrera entrega que penjaré demà :O)

    By Blogger Artha, at 11:42 p. m.  

  • descollonant xDD!

    per cert, staria bé incloure les frases den "cuions" :b

    By Anonymous Anònim, at 12:32 a. m.  

  • També aquesta nit :O) En aquest cas he hagut de demanar col·laboració dels qui l'heu tornat a tenir, ja que en les poques classes que ens va fer l'any passat només en recordava una.

    By Blogger Artha, at 12:37 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home