La butxaca màgica

dijous, de juliol 20, 2006

Endevina el videojoc (# 7)




Foto número 7

El joc consisteix en qui endevini el videojoc al qual correspon aquest screenshot haurà de penjar-ne unaltre al seu flog o esflog (si us plau, qui no tingui ni flog ni esflog que no respongui perquè s'acaba el joc).

La foto nº 6 la trobareu una entrada més abaix xD. Recordo les normes per a qui encerti:

1-Dir el número de foto que tens a la cadena (7+1, a lo Rosana, seria la següent)
2-Dir les normes.
3-Per tal de no monopolitzar el joc, qui hagi penjat la foto anterior no pot provar sort en aquesta ocasió (vaja que jo no puc respondre xD)

3 Comments:

  • Em... no. A mi em recorda a la peli de War Games, o en el seu defecte a un Risk v1.0 :OP

    By Blogger Artha, at 1:41 a. m.  

  • SYNDICATE

    http://syndicate.acornarcade.com/

    By Anonymous Anònim, at 12:58 p. m.  

  • Acaparador! Doncs ja saps, et torna a tocar doblete :OP

    Diuen que és molt bo, però jo no vaig arribar-hi a jugar...

    By Blogger Artha, at 4:08 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home