La butxaca màgica

dilluns, de juliol 24, 2006

Sing Star: UPF Edition



No, no es tracta d'una nova captura de l'"Endevina el videojoc". No em pregunteu per què, pero ni fent copy&paste ni escribint a mà surt correctament la lletra. Què hi farem.

Probablement la majoria de vosaltres haureu sentit parlar del concurs que està organitzant TV3, al més pur estil OT (Operación Truño), que es diu Cantamania.

Doncs bé, el proper dilluns 31 estaran a Calafell *pausa* Sí, heu encertat: en Drewen i el seu flamant micròfon estan apunt. Jo no m'ho vull pas perdre, així que farem ruta en companyia del Ramon i el Minilitri, que a Calafell hi falta gent! Per descomptat jo no penso sortir a fer galls a l'escenari, tot i que els 10minuts de programa que vaig veure l'altre dia em van demostrar que no desentonaria tant... Ara és el torn de les preguntes:


Minilitri i Ramon, vosaltres canatreu també? Drewen: quina cançó interpretaràs? Es pot escollir qualsevol o d'entre un repertori? Tornaràs a cantar (o intentar seguir la lletra xD) Beat it? De moment jo us deixo una proposta de cançó en català, tant la música com la lletra (a internet no l'he trobada, només un tros, però al ser cançó popular cadascú la varia així que he fet un mxi entre el que recordo i la que canten a l'arxiu que espero us descarregueu :OP).



Era en el temps de la prehistòria,
ara farà dos-cents mil anys,
va haver-hi un ésser ple de glòria,
molt semblant als orangutants.

Dret amb les potes del darrera
i amb calçotets de pell de visó,
va començar la seva carrera
el famós home de cromanyó.

L'home de cro ...
L'home de ma ...
L'home de nyó ...
Ei! L'home de cromanyó, ei !
L'home de cro de manyó no està fet
de llautó ni de ferro colat.
L'home de cro de manyó no està fet
de llautó ni de ferro colat.

Tenia rampells de poeta

i a voltes es feia el saberut,

deia a la seva marieta:

Ets més bonica que un mamut.

Si vols venir a la meva cova

hi veuras pintures murals,

més bones que les d'en Picasso,

que ni en Dalí en pinta d'iguals”


L'home de cro ...

L'home de ma ...



Tenia rampells de poeta

i a voltes es feia el saberut,

deia a la seva marieta:

Ets més bonica que un mamut.

Si vols venir a la meva cova

hi veuras pintures murals,

més bones que les d'en Picasso,

que ni en Dalí en pinta d'iguals”


L'home de cro ...

L'home de ma ...


Portava una destral de pedra

i un ganivet al cinturó.

Caçava l'ós i la pantera (WTF? Tenim panteres a Catalunya?)

amb el cangueli i ple de por.

Si li sortia un Diplodocus

deia dintre del seu cervell:

Em sembla que ja és hora

de que algun home inventi el fusell”


L'home de cro ...

L'home de ma ...


Dos-cents mil anys després

nosaltres amb ell encara ens engresquem

mirant el mar i la muntanya

(ininteligible)

Però això de treballar 10hores

durant 6 dies com esclaus

segurament ell ens diria:

Home, no sigeu tan babus!”


L'home de cro ...

L'home de ma ...


Aquesta última estrofa em sembla a mi que se l'han patillada una mica xD

3 Comments:

  • siiii. aquesta GRAN CANÇÓ està al disc "Apasupersom-Hi" del club super 3. FIUUUUU.

    By Anonymous Anònim, at 8:23 a. m.  

  • No se si hi havia panteres a catalunya fa uns quants milers d'anys, es possible... pero el que segur que no cohabitava amb l'home de cromanyó eren els diplodocus... XD

    By Blogger Quimtuk, at 5:49 p. m.  

  • Dos-cents mil anys després

    nosaltres COM ell encara ens engresquem

    mirant el mar i la muntanya

    (ininteligible) --> però si el tornare prou sabem

    això de treballar 10hores

    durant 6 dies com esclaus

    segurament ell ens diria:

    “Home, no sigeu tan babus!”

    Eva (a la meva germana li va agradar molt el disc aquest del super 3. Jo no el suporto)

    By Anonymous Anònim, at 11:19 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home