La butxaca màgica

dimecres, de setembre 20, 2006

Nintendo: breu posada al dia

Avui he estrenat la DS Lite, al final no m'hi vaig poder resistir; això sí, de segona mà i venent la meva a un preu força bo (gràcies Yusep :O) ). Total, la cosa és que ahir vaig llegir una notícia que em va agradar molt: l'estudi de videojocs Bioware (Neverwinter, Baldurs Gate,... ) ha creat una secció per a desenvolupar per a NDS; tinc esperances que creiin alguna cosa realment bona.


D'altra banda, mentre s'instala el WoW (ejem :OP ) faré un molt breu resum de la Wii:

-8 de desembre (Ningú ha pensat que és festa? Obriran les botigues?)
-Finalment no suporta DVD perquè diuen que ho encariria (mesura contra pirateig més senzill?)
-El navegador Opera finalment no vindrà de séries, sinó que s'haurà de descarregar i, a sobre, pagant (també es diu que les X primeres consoles el podran descarregar gratuïtament, tot és una mica a l'aire).
-El Zelda TP no estarà el dia del llançament.
-Tot i que es va anunciar que la Wii duria ports USB finalment només disposarà d'emmagatzemament flash (em sembla que targetes del tipus SD).
-Preu: 250€ amb Wii Sports, Wii mote (el mando) i Nunchaku, . Però evidentment més car que a tot arreu (i no parlem ja de la diferència de poder adquisitiu entre una regió i una altra), ho podreu veure en la següent taula comparativa.



Finalment s'han confirmat els preus de la Virtual Console, els quals em semblen un xic abusius tenint en compte que 100punts = 1€ i que els emualdors fa anys i panys que existeixen, a més no deixa de ser una cosa "virtual", on sigui un bon cartutx de SNES... :OP

-NES = 500punts
-SNES = 800punts
-N64 = 1000punts