La butxaca màgica

divendres, d’agost 25, 2006

Full Metal Alchemist



Fa una estona que he acabat de veure la pel·lícula que dóna un desenllaç a la série manga del mateix nom, la qual consta de 51 capítols i m'ha sorprès molt. Per fi ens allunyem en certa manera dels estereotips de "¡quiero ser el más fuerte del mundo!" o dels altres tipus de manga que a mi se'm fan massa empalgosos.

Buscava coses diferents, Gantz va ser una gran troballa (merci Alan), és un canvi radical dins d'un mercat que jo crec està massa saturat de còmics que són més del mateix. Com que tot el tema de màgies, espases o tot el que hi tingui una retirada (val, també m'agrada moltíssim la ci-fi, però és que els japos respecte a aquest tema el 99% són robots gegants que ni em van ni em venen) vaig decidir que l'havia de veure; des del mític Fly, que va quedar a mitges (almenys l'anime, no sé si el manga també) cerco séries de l'estil. De fet tinc pendent de veure o llegir Record of Lodoss War i fins i tot ara he vist que al 3xl en fan una que es diu 12 Regnes, ja miraré què tal (això de no veure la tv també té algun petit inconvenient :OP).

Us deixo amb una frase del final de la pel·lícula que m'ha agradat molt:


Las películas y las armas son producto de la tecnología. Entonces, yo continuaré haciendo películas... acerca de sueños de otro mundo que no existe.



5 Comments:

  • uoo la peli. Downloading...

    By Anonymous Anònim, at 10:49 p. m.  

  • Tampoc cal tan "downloading" home! Ta xicota em va dir que ja l'estava baixant i si no te la puc deixar jo. De fet el Quim s'endurà els 2 DVD's de la série + el CD de la peli xD

    By Blogger Artha, at 5:34 p. m.  

  • jejeje, ja la em vista la monica i jo perfi. gràcies. que grans els gitanos!!! gitaneo en japonés!!! xDD I are looking at OST of the movie.

    By Anonymous Anònim, at 10:39 a. m.  

  • pos a mi que no me gustó demasiado la pelicula... XD pero esta maja si xD. el anime de gantz esta majo pero el comic es mucho mas interesante por lo que me han dicho. y de Fly el manga esta completo, unos 20 y pico tomos ( el anime se queda sobre el tomo 9 o asi ) yo voy por el 15 ^^ el fansub que he encontrado no tiene mas de momento, asi que tendre que esperar o a que saquen mas o a comprarlo original si lo editaron aqui XD
    lodoss tb es muy bueno XD

    un beso ^^

    By Anonymous Anònim, at 10:34 p. m.  

  • Ese Zurk :O)! Yo recuerdo que aquí lo editaron en el mismo formato que los de Bola de Drac. De hecho tengo un número suelto... pero no se hasta dónde llegaron.

    Me tienes que decir de dónde sacar el manga ^^

    By Blogger Artha, at 5:58 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home